05int3.jpg

Co se učitelé v tomto kurzu naučí

Tento kurz seznamuje učitele se možnostmi výuky a interakce s žáky prostřednictvím aplikace ZOOM. Tato aplikace nabízí oproti jiným možnostem širší paletu možností pro různé způsoby interakce učitele s žáky, žáků s učitelem a mezi žáky samotnými. V rámci tohoto webináře se učitelé seznámí s fungováním aplikace ZOOM nejprve v roli uživatelů a následně si vyzkouší samotné vytváření místnosti, práci s nastavením aplikace a účtem, vytváření skupinek, sdílení materiálů a možnosti anotace, moderování a různá zobrazení.

Obsah kurzu

  • Uživatelská orientace v aplikaci, editace uživatele
  • Využívání základních nástrojů interakce – chat, reakce, zvednutí ruky...
  • Možnosti zobrazení – jak nastavit aplikaci, možnosti kamery...
  • Sdílení materiálů a interakce v nich – sdílená obrazovka, prezentace, tabule; možnosti anotace
  • Nahrávání, ukládání společné práce
  • Skupinová práce – možnosti break-out rooms, moderování, dělení skupin...
  • Vytvoření účtu a nové místnosti, plánování schůzek, propojení s kalendářem
  • Pokročilá nastavení, zabezpečení

Tento kurz bude veden interaktivní formou, učitelé si vyzkouší možnosti výuky v aplikaci, součástí budou i diskuse, práce ve skupině a sdílení zkušeností. Kurz vyžaduje základní orientaci na počítači.

Data a časy Webinářů:

Datum Čas
10.11. 13:00 – 15:00
12.11. 13:00 – 15:00
17.11. 13:00 – 15:00
19.11. 13:00 – 15:00
24.11. 13:00 – 15:00
26.11. 13:00 – 15:00

 

Registrační formulář na webinář Aplikace ZOOM ve výuce:

Pole označená * musí být vyplněna.

Instituce/Škola:

Název školy *
Město (obec): *
Adresa (ulice): *
PSČ: *

Kontaktní osoba:

Jméno a příjmení *
E-mail: *
Telefon: *
Termín kurzu (prosím vyberte z výše nabízených termínů):*
Počet účastníků:*
Dodatečné poznámky, připomínky:


Stisknutím následujícího tlačítka odešlete žádost o kurz:



ITC is:

  • Accredited by the Czech ministry of education
  • Member of the Czech committee for science management
  • Certified by the International Education Society, London