Distanční výuka nám řadu výukových metod a možností vzala, nemálo příležitostí učitelům a žákům ale také dala. Začala klást zcela nové nároky na žáky a vyžadovat tzv. měkké dovednosti jako je schopnost plánovat, zorganizovat si čas, převzít zodpovědnost za vlastní učení, kriticky reflektovat a vyhodnocovat svou vlastní práci a efektivně využívat technologie. Část webináře se bude zabývat právě tím, jak tyto měkké dovednosti u studentů systematicky budovat. Stejně tak učitelé jsou vystaveni novým výzvám, kterým se bude rovněž věnovat tento webinář. Zaměříme se na plánování distanční výuky (synchronní a asynchronní), vedení videokonferencí tak, aby byly co nejvíce interaktivní a žáci neztráceli pozornost. Hlavní část webináře bude věnována výukovým metodám využitelným v distanční výuce a strategiím, které můžeme využít pro hodnocení žáků v distančním vzdělávání.
Obsah kurzu
- Nástroje pro rozvíjené měkkých dovedností žáků potřebných pro distanční vzdělávání
- Plánování a organizace online výuky
- Posilování interakce a pozornosti žáků během videokonferencí
- Výukové metody a strategie efektivní v online výuce
- Proměna postupů a metod hodnocení žáků v distančním vzdělávání
Data a časy Webinářů:
Datum | Čas |
25.11. | 14:00 – 16:00 |
10.12. | 14:00 – 16:00 |