Výuka založená na digitálních hrách a hrách obecně může výrazně zvýšit kvalitu a efektivitu výuky na středních školách. Dovednosti jako multitasking, kritické myšlení a dovednosti 21. století mohou být rozvíjeny v herním prostřední. Pedagogičtí pracovníci se naučí používat volně dostupné zdroje, získají nové dovednosti a seznámí se s příklady dobré praxe využívání těchto strategií ve výuce.
Moduly:
-
Modul 1: Flipped Classroom neboli Převrácené vyučování
-
Modul 2: Výuka programování skrze videohry
-
Modul 3: Využívání mobilních zařízení na podporu výuky
-
Modul 4: Využití her a herních strategií ve výuce
-
Modul 5: Využití QR kódů a venkovních her pro aktivní učení
-
Modul 6: Rozvoj kritického a kreativního myšlení prostřednictvím hry
č. akreditace MSMT: | MSMT- 226/2021-5-55 28563/2017-1-1097 |
Uznatelné jako výstup šablon DVPP: | III/2.2 k) ICT |
Forma: | prezenční, cyklus seminářů |
Hodinová dotace: | 16 hodin / 45 minutových |
Vzdělávací cíl: |
Pedagogičtí pracovníci SŠ si po absolvování tohoto vzdělávacího programu budou schopni upravit své výukové materiály do více atraktivní formy, díky čemuž budou jejich žáci více motivovaní a budou se aktivně zapojovat do výuky. Pedagogičtí pracovníci si zlepší své digitální schopnosti. |
Cílová skupina: | učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, ředitelé škol a školských zařízení, psychologové a speciální pedagogové |
Místo konání: | Praha nebo jinde na základně konkrétních požadavků |
Cena: | 4 051 Kč, v případě většího počtu zájemců cena dohodou |
Termín konání: |