Cílem vzdělávacího programu je poskytnout pedagogickým pracovníkům středních škol metodické nástroje vhodné pro práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky. Vzdělávací program je zaměřen na konkrétní metody práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky ve třídě SŠ.
Moduly:
- Modul 1: Bloomova taxonomie kognitivních cílů a její využití při práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky
- Modul 2: problémové úlohy a projektové vyučování, jejich charakteristika, navržení problémových úloh či projektů vhodných pro výuku
- Modul 3: formativní hodnocení při práci s nadaným a mimořádně nadaným žákem, portfolia, rubriky
- Modul 4: konkrétní zkušenosti z praxe, modelové situace, sdílení zkušeností a příkladů dobré praxe
č. akreditace MSMT: | MSMT- 226/2021-5-55 22615/2017-2-870 |
Uznatelné jako výstup šablon DVPP: |
III/2.1 e) Inkluze III/2.12 |
Forma: | prezenční, seminář |
Hodinová dotace: | 8 hodin / 45 minutových |
Vzdělávací cíl: |
Účastníci vzdělávacího programu se seznámí s vybranými vyučovacími metodami a formami hodnocení, které umožňují diferenciaci a jsou díky tomu vhodné pro práci s kolektivem, v němž je nadaný či mimořádně nadaný žák. V rámci programu budou účastníci navrhovat vlastní vzdělávací aktivity vhodné pro práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky a budou o nich společně diskutovat. Budou také sdílet příklady dobré praxe. |
Cílová skupina: | učitelé SOŠ a SOU, učitelé gymnázií, ředitelé škol a školských zařízení, psychologové a speciální pedagogové |
Místo konání: | Praha nebo jinde na základně konkrétních požadavků |
Cena: | 2 025 Kč, v případě většího počtu zájemců cena dohodou |
Termín konání: |