Vzdělávací program je zaměřený na konkrétní online nástroje, umožňující využití žákovských zařízení (tj. mobilních telefonů a případně tabletů) ve školním prostředí. Všechny zahrnuté aplikace umožňují zapojení celé třídy zároveň, podporují okamžitou kontrolu práce žáků a zahrnují prvky gamifikace a formativního hodnocení, které pozitivně působí na motivaci žáků k výuce.
Moduly:
-
1. část
Gamifikace ve výuce obecně
Aplikace umožňující tvorbu digitálního portfolia
Výroba digitálního portfolia
Aplikace umožňující tvorbu vlastních testů a cvičení s prvky gamifikace
Konkrétní využití prezentovaných aplikací ve výuce cizích jazyků část I.
Workshop a výroba vlastních cvičení skrze představené aplikace část I. -
2. část
Aplikace podporující žákovskou spolupráci
Aplikace umožňující tvorbu online flashcards a cvičení s prvky formativního hodnocení
Konkrétní využití prezentovaných aplikací ve výuce cizích jazyků část II.
Workshop a výroba vlastních cvičení skrze představené aplikace část II. -
3. část
Sdílení portfolia
Závěrečný workshop
Ukázky dobré praxe
č. akreditace MSMT: | MSMT- 226/2021-5-55 22615/2017-2-870 |
Uznatelné jako výstup šablon DVPP: | II/2.1 c) Cizí jazyky |
Forma: | prezenční, cyklus seminářů |
Hodinová dotace: | 16 hodin / 45 minutových |
Vzdělávací cíl: |
Po absolvování vzdělávacího programu pedagogický pracovník: Zná různé způsoby využití žákovských zařízení ve svých hodinách. |
Cílová skupina: | učitelé 1.stupně ZŠ, učitelé 2.stupně ZŠ, pedagogové volného času, ředitelé škol a školských zařízení, speciální pedagogové, psychologové, učitelé - vedoucí školních zájmových kroužků a klubů |
Místo konání: | Praha nebo jinde na základně konkrétních požadavků |
Cena: | 4 051 Kč, v případě většího počtu zájemců cena dohodou |
Termín konání: |